חפש בבלוג זה

יום שני, 12 באוקטובר 2009

אתר מחלק פרסים, האומנם?

כיום אני שומע יותר ויותר על אתר חדש ברשת, Lockerz, המחלק פרסים בתמורה לנקודות שהגולש צובר על פעילות באתר.
איך זה עובד? מאוד פשוט הגולש מתחבר כל יום לאתר - מקבל על זה נקודות. עונה על שאלות פילוח - מקבל על זה נקודות. מזמין חברים - מקבל על זה נקודות.
כאשר הגולש צובר מספיק נקודות הוא יכול להזמין פרס מהפרסים המוצעים באתר - ביניהם IPHONE, IPOD, אוזניות, שונות ונגנים שונים.
נשמע נחמד, אבל גם מריח לא טוב.
לא הייתי טורח לספר על האתר הזה - הרי יש עוד מילונים כמוהו, וכולם נודף מהם ריח של עבודה בעיניים על גולשים תמימים. רק שאתר החדשות YNET טוען שביצע בדיקה של האתר והתברר שמדובר באתר אמיתי. כך הם כותבים:
השאלה הגדולה כמובן היא האם אכן מדובר בעסק לגיטימי, או שמא ניסיון נבזי לאסוף כתובות דואר אלקטרוני ופרטים אישיים אודות משתמשים. התשובה היא ככל הנראה שמדובר בחברה שאכן מחלקת חינם שירותים ומוצרים מדליקים - על אף שהאתר סובל מאי-אלו מחלות ילדות כיאה למוצר בתקופת בטא. ועוד גושפנקאות לאמינותה: החברה ממומנת על ידי ליברטי מדיה, חברת מדיה מובילה בארה"ב, ואילו מנכ"לית Lockerz קאת'י סאוויט, כיהנה בעבר כסגנית נשיא אמזון.
למי שרוצה לקרוא את הכתבה המלאה ניתן למצא אותה בקישור הזה

בעיה אם האתר שכרגע נראה כי רוב הדברים חסרים במלאי, אבל האתר מבטיח למלאות מלאים.
בעיה נוספת עם האתר הזה היא שניתן להצטרף רק בהזמנתו של מישהו או מישהי שכבר חברים באתר. אבל אל דאגה מי שהאתר באמת נראה לו או לה מוזמנים לכתוב זאת בתגובה ונארגן להם הזמנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה


עקבו אחרינו בטוויטר