חפש בבלוג זה

יום חמישי, 26 בנובמבר 2009

למי שרוצה לצחוק באמת


הייתי רוצה להמליץ על הצגה מאוד משעשעת, מצחיקה וכיפית שעלתה לאחרונה בתאטרון הקאמרי - כסף עובר ושווא. ההצגה היא גירסה עברית להצגה מצליחה של המחזאי האנגלי ריי קוני הנקראת Funny Money. ההצגה מספרת על רו"ח פשוט שביום הולדתו נופל לחיקו סכום כסף נכבד באופן בלתי צפוי לחלוטין. מדובר בהצגה קומית מהממת המבוצעת באופן מיומן על ידי שחקנים מדהימים - קרן מור ושמואל וילוז'ני, שעושים את תפקידם על הצד הטוב ביותר.

מי שאינו אוהב תיאטרון ומעדיף את הגרסה הוליוודית יוכל למצוא סרט משנת 2006 הנקרא באופן מפתיעה Funny Money עם צ'ווי צ'ייס בתפקיד הראשי.

עם זאת לא הכל וורוד לגבי ההצגה, מבקרי תיאטרון רציניים לא אהבו את הקלילות הטכנית ואת המחוסר במקוריות שלנו (ישראלית) השורר לאורך ההצגה, הכל אנגלי מידי, הכל זר. דוגמא לביקורת בגישה זו (שאני אגב לא מסכים איתה לחלוטין) ניתן למצוא בעכבר העיר.

לסיכום מי שרוצה לקבל שעה וחצי של קומדיה משובחת כדאי שיגיע להצגה - ממליץ בחום

2 תגובות:

ואלרי אמר/ה...

פששש.. דווקא בא לי לראות הצגה טובה, מזמן לראיתי. מי בא?

אנונימי אמר/ה...

טוב לקרוא עוד ביקורת חיובית על ההצגה הזאת. כל כך הרבה קוטלים אותה. צריך לקרוא לא רק את הביקורת של הנדלזלץ אלא גם את הטוקבקים בעכבר העיר ובאתר הבמה. אני כמובן אהבתי את ההצגה הזאת. הייתי בה כבר כמה פעמים, ואני עוד אלך לראות אותה פעמים רבות!

הוסף רשומת תגובה


עקבו אחרינו בטוויטר