עם זאת כולנו יודעים שקיים פער מסויים בין הרצוי למצוי והמשפחה החביבה מצא את עצמה מככבת בפרסומת של סופרמרקט בצ'כיה. כן כן, בעל הסופר בצ'כיה בשיא התמימות מצא תמונה נחמדה באינטרנט והשתמש בה, מבלי לשאול אף אחד כמובן, לפירסומת ענקים בכניסה לחנות שלו.
בקיץ 2009 חבר ילדות של המשפחה נסע לטיול הרפתקני ברחבי צ'כיה ופשוט נדהם לגלות כי חבריו הקרובים הינם בגדר דוגמנים מצליחים במדינה. תמונתם התנוססה בכניסה לסופרמרקט גדול בעיר. בעל המקום, מר מריו בנטוקיו, טען שפשוט מצא את התמונה המחוייכת באינטרנט והחליט להשתמש בה בפרסומת. הממ....

מעניין אם בית המשפט יקבל את הטיעון של מריו. חוץ מזה מעניין באיזה פרסומות התמונות של כולנו נמצאות...
כתבה מלאה בקישור הזה
תגובה 1:
זה לא חדש.
משפחתו של ישראלי בעל אזרחות צרפתית שנהרג בפיגוע תבעה לא מזמן חברת הכרויות באינטרנט מוסלמית (סוג של ג'יי דייט מוסלמי) שהשתמשה בתמונתו בפרסומת של האתר (התמונות של הרווקים\רווקות שרואים בכניסה לכל אתר כזה).
הוסף רשומת תגובה