חפש בבלוג זה

יום רביעי, 27 בינואר 2010

יש לך הרבה אמצעי מניעה בתיק? את זונה!


האמריקאים החליטו להילחם בבעיית הזנות באזור וושנגטון הבירה בצורה חדשנית, מקורית ומעניינת. כרגיל מקוריות ועניין זה דבר השרוי מחלוקת וכך אירגונים לזכויות הנשים כבר נעמדים על הרגלים האחוריות במרכז העניין ומתנגדים התנגדות נוקבת להחלטה החדשה. התנגדות היא מיסודה שלילית, אנו האנשים הפשוטים לא אוהבים אותה, רק המילה אצמה כבר מעוררת באנו תחושה חזקה של "אנטי", של התנגדות להתנגדות, אשר רק הולכת ומתעצמת כאשר יוצאת המילה המגובשת לאוויר העולם, מתבססת בקולם החזק של דוברות ודוברים מכל קצוות תבל ומוגשת לנו בשלל צבעים וצורות. אנו בהחלט לא אוהבים התנגדות, אך אולי, במקרה הקטן הזה, יש דברים בגו.
אנשי הממשל באזור וושנגטון הבירה ישבו וחשבו על השאלה, העיקרונית לדיון זה, כיצד להגדיר זונה? הכוונה כמובן לא להגדרה מילונית פשוטה, אותה אפשר למצא בכל מקום החל מויקיפדיה ועד למילון הישן והטוב, הכוונה כאן להגדרה חוקית מורכבת אשר תסביר לשוטר האמריקאי הפשוט איך להבדיל בין בחורה תמימה לבין בחורה המקבלת תשלום בשביל להיראות תמימה, או בין נערה בבילוי לבין נערה בעבודה, או לבסוף בין שובבות מטופשת לשובבות פיננסית מביישת - והתשובה שכל שוטר אמריקאי קיבל היא שצריך לספור - אחד, שתיים, שלוש!!! כל כך פשוט.
הממשל החליט להגדיר "אזורים נקיים מזנות", באזור נקי כזה, כל בחורה שתתפס עם יותר משתי אמצעי מניעה בתיק (מהסוג המבוסס על גומי וקארוי בפי העם קונדום) תיעצר מיד.
כך זה עובד: עם השוטר המסתובב ב" אזור נקי מזנות" מתמקד בבחורה אשר מתנהגת בצורה חברותית מדי כלפי בחור כלשהו, בעקבות זאת היא מוגדרת כחשודה. בהמשך השוטר זכאי לעקב בחורה חשודה כזו לבדיקה שגרתית, אם במהלך הבדיקה התגלה כי יש ברשותה יותר משתי אמצעי מניעה - היא תוגדר כזונה ותעצר.
קל ופשוט. לכן בנות זיכרו - וושנגטון הבירה זה לא מקום לבחורות להסתובב בלילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה


עקבו אחרינו בטוויטר