חפש בבלוג זה

יום ראשון, 17 בינואר 2010

משחקי מחשב תורמים להתפתחות הילדים

זה נכון שלא מזמן דיברנו על נהיגה בגיל מבוגר ולמה זה מוביל, אבל היום נתמקד דווקא בצד השני של המטבע וננסה להבין האם ילד בכיתה א', בן 6, יכול לקחת את הרכב של אמא בשביל לנסוע לבית הספר לבד וכיצד משחקי מחשב עוזרים לו להשלים את המשימה. נשמע קצת הזוי? אז זהו שלא, לפחות לא עבור הילד הצעיר של משפחת דודסון ממדינת וירג'יניה אשר בארה"ב.

בוקר אחד בינואר 2009 (לפני שנה בערך) תלמיד כיתה א' איחר להסעה שלו, ומכיוון שלא רצה לפספס את ארוחת הבוקר בבית הספר החליט לקחת את הרכב מסוג פורד (השייך לאמא שלו) על מנת לנסוע לבית הספר בעצמו. הילד הסתדר, כך מתברר, בכלל לא רע, תוך כידי הנסיעה יצא לכביש מהיר, עקב מספר מכוניות ואף הגיע למהירויות גבוהות.

נהגים נוספים בכביש באותו היום טועים שראו את הילד נוסע בכביש תוך כידי זה שהוא יוצא לנתיב התנועה הנגדי על מנת לעקוב, חלקם אף התקשרו למשטרה לדווח על המחזה המוזר.

בשלב כלשהו במהלך הנסיעה כאשר יצא הילד לעקיפה נוספת דרך נתיב התנועה הנגדית ראה כי דוהר לכיוונו טרקטור, הילד נלחץ, וחזר לנתיבו בצורה חד מידי, הרחב הסתחרר והתנגש בעמוד חשמל מעץ הניצב לצד הכביש.


הילד הנחוש יצא מהרכב והחל ללכת, כאשר אחד השוטרים שהגיעו למקום שאלו את הילד לאן הוא הולך, ענה הצעיר שהוא בדרכו לבית הספר, אשר נמצא מעבר לפנייה ממש, ושהוא חייב להספיק לארוחת הבוקר.

הרכב דרך אגב נהרס לגמרי, הילד יצא ללא סריטה, ולגבי יכולות הנהיגה שלו - אותם הוא רכש בעזרת משחק מחשב!

ההורים של הילד עוקבו לחקירה ונגדם הוגש כתב אישום על כך שסיכנו את הילד ואת הסביבה בהתנהגותם הרשלנית

כתבה מלאה באתר וושנגטון-פוסט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה


עקבו אחרינו בטוויטר